Det händer bara mig!!!!

Tjohej, vad hände imorse då?
Jo det ska jag ta och berätta! Medans jag var ute med Melissa så låste Maida (min rumskompis) mig ute. Jag bara jaha vad ska jag göra nu då. ingen i huset var hemma. Efter en timma kom brevbäraren och då fick jag låna hans mobil. Ringde upp hans sista pengar men ändå inget svar. Brevbäraren åkte och jag gick över till grannhuset. En jävligt tjurig gubbe säger jag. men tillslut kom hon som bor i huset och låste upp. Fann så gulligt hon kom lixom från sjukhuset. Men men äntligen inne och efter ett tag kommer Maida hem. Faan trodde hon hade åkt hem til Tranås. Vilken dag asså. Men så kan det gå för vem som helst. NEJ!!! Det händer bara MIG! BARA MIG! Nu sitter jag och har lektion, fick nyss rast så nu ska jag bege mig ut och ta lite luft. C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0