Borås är mitt hem!

Godmorgon! Vakade för en stund sen av ett sms. Jag vet inte vad jag känner just nu. Det var roligt igår men känner ändå att mitt liv är i Borås nu. Jag längtar faktiskt hem lite. Men ska mysa och umgås med mamma idag. Ska bli skönt. Men kommer tycka att det blir skönt att komma hem imorgon. Nu vet jag att jag valt rätt. Borås är mitt hem.
Det var kul vissa stunder igår att ex träffa alla människor. Det var kul hos M också men att det är samma sak. Inget nytt. Samma sak på krogen, samma folk, samma diskussioner. Märker också att folk förändras. Vet ej om det är till det bättre eller om folk blir mer...aa jag vet inte. Sitter och gottar mig med lite oboy just nu! Ska lägga in bilder sen och en video!
C ya!


Kommentarer
Postat av: Kimona

HAHA. jag sitter också och dricker oboy ;)

2008-09-13 @ 12:40:06
URL: http://kimonakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0