Blogg?

1. Varför startade du en blogg?
Därför att jag behöver skriva av mig. Tycker att det är skönt och sen är det roligt att berätta för alla andra vad man gör med sitt liv.
2. Vad är roligast att blogga om?
Allt som händer i vardagen och självklart visa upp vad man shoppat=)
3. Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sen jag var 13-14. Men just denna blogg har jag bara haft en månad.
4. Hur ofta bloggar du?
Jag försöker blogga varje dag, kanske missar någon och uppdaterar gärna flera gånger om dagen.
5. Vilka tre bloggar läser du helst?
Kenzas, Ebba Von Sydow och BlondinBellas

Kommentarer
Postat av: linn

vad är ebba von sydows blogg address?? :)

2008-09-02 @ 18:13:47
URL: http://linnbodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0