Bakis!!!!

Gud vad jag e bakfull=( Så här illa har jag inte mått på flera månader. Det var så jävla roligt igår men det blev nog lite för mycket, brukar ju lätt bli så när man har de! Trodde jag skulle hem tidigt igår eftersom att brännbollen slutade vid 9 men nee inte ja inte. Jag skulle ju självklart med på efterfest men bara overaller. hahah jaja men oförglömlig kväll men de man undrar så här dagen etter...e det verkligen värt de?
Är så trött nu..ska till skolan snart och jag har inte klivit upp ur sängen än....
Men nått som var supersmaskit så här dagen efter är omelett!

Omelett (1person)
2 ägg
vatten
lök
skinka
Vispa ner äggen i en skål och häll på en skvätt vatten för att späda ut de lite. Hacka lök och skinka och häll ner i stekpannan.  Krydda med salt, svartpeppar  och som jag gjorde idag även grillkryda. Medans du steker så hackar du och rör om hela tiden så du får en omelett och inte stekt ägg!

Man kan även byta ut skinka eller lägga till paprika, tomater eller kräftstjärtar. Men jag föredrar enenklare variant. Serverera med lite sallad till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0