Ångest

Asså jag har sån jävla ångest...imorse vaknade jag en kvart innan jag skulle åka till skolan, somnade nästan på lektionen och somnade nästan direkt när jag kom hem. Vi fick sluta tidigare idag och vad gör jag nu, jo jag ligger ner bäddad i sängen och har det AS skönt. Men jag borde verkligen inte göra det. Jag borde studera. Men nej jag känner verkligen att jag måste få vila idag. Kan inte plugga annars. Nu väntar i alla fall en hel del filmer och program.  Nu är jag inne på avsnitt två av "Vem kan slå Filip och Fredrik"...var ju inte så jävla bra som jag trodde att dét skulle vara men men. Är mer ledsen över att jag missade "Hål i väggen":( Men men, jag längtar till helgen! Jävlar vilken helg det ska bli!
C ya!

Kommentarer
Postat av: L

Det finns att ladda ner hål i väggen på tankafett =)

2008-09-15 @ 23:49:06
URL: http://lennyhagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0