Vad vill jag egentligen

Jag har tappat min motivation till 100 %. Jag har ingen ork, lust eller nått för att anstränga mig. Jag vill helt enkelt inte prestera. Ena sekunden vill jag åka hem och andra vill jag bo här. Jag vet inte om jag har valt rätt helt enkelt. Jag saknar mina vänner, dom som vet allt om mig. Är trött på allt folk. Men vad vill jag då. Jag vill ju plugga och bli någonting. Men allt är ju så jävla tråkigt. Precis allt är tråkigt. Har lektion nu egetligen men vad ska man göra där om man ändå inte gör någonting. Det är ingen som tackar dig och ger dig en klapp på kinden för att du sitter på lektionen. Finns ju ingen närvaro lista precis. Jag har under hela min studietid gjort allt i sista minuten. Det är då jag funkar som bäst och gör bästa resultat ifrån mig. Hatar att göra allt en månad innan. Jag lyckades bra med den metoden. Åhh vad vill jag egetligen, jag pissar på Katrineholm, men ändå saknar jag folket där..dom som jag bara ville ifrån i augusti då jag flyttade. Jag var ju hemma för 2 veckor sedan och ja då ville jag bara tillbaka hit. Känns inte som om jag hör hemma någonstans. Kanske jag valde att studera för långt bort, kankse skulle jag ha valt en närmare ort. Jag har inte svar på någonting just nu. Ärligt talat, jag mår faktiskt jävligt dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0