Utväxt

Vi ska väl börja med att tack Chesme för att hon färgade mitt hår ikväll. Det var bara det att efter att ha färgat min utväxt och hon "HADE TAGIT PRECIS ÖVER ALLT" Och jag tvättade ur håret såg jag att hon missat hela min utväxt vid min sidbena. Fråga mig inte hur man lyckas..men aa..Nej sen gjorde vi lite slingor och det blev faktiskt ganska bra när allt var klart. Kan ju inte hoppas på för mycket när det var hennes första gång..hehe ja vissa hare inte lätt.

M messade mig idag och berättade att dom kommer hit den sista=) Fy fan vad kul det ska bli att träffa dom. Finns ingen jag saknar så mycket som dom. O min rumskompis Maida är supergullig och lånar ut sitt sovrum till dom! Kan ju tyvärr inte ligga 4 st i min 120 säng=)

Har redovsining imorgon och det ska bli sååå skönt att bli av med det. Hatar att arbete i grupp och att anpassa sig..men det är ju sånt man får lära sig....
Nu ska jag fortsätta kolla på mumien..BIG KISS SANCHEEZ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0