Underbart

En helskön kväll men Sofia=) Kvällen började hemma hos mig, sen tog vi oss till Martin där jag faktiskt hittade mig en ny lägenhet. Sa upp mitt kontrakt i tisdags, men det var ju tur att man hittade nytt så fort. Efter Martin tog vi oss till XY där jo, jag var för full för att komma in.Pinsamt, så jag tog mig hemåt för att dricka lite vatten. Tog mig sedan tillbaka till xy där vakten sa att jag inte fick komma in för att det är 20 men efter lite tjat så fick jag i alla fall komma in. Äntligen inne och vad har hänt då, jo jag har tappat bort alla mina pengar. Så jag var ju typ på väg att gå då kommer Sebastian(tror jag han heter) och räddar min kväll och betalat mitt inträde. Jaa äntligen inne och jag tror inte att jag haft så kul på länge. Jag är ingen krog människa jag är en förfest människa. Men men vi gjorde väl inget speciellt men stämningen var kanon. Kvällen blev ju bara bättre och bättre efter att ha träffat en viss person. Kvällen slutade med mys och huvudvärk morgonen där på:P
Ikväll ska jag i alla fall bara ta det lugnt. Skulle vilja få ett sms men får väl se vart kvällen tar mig:P
Ha de gött alla! BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0