SuperLördag

Tjoho, idag är jag på väldigt bra humör ska jag säga. Var och spelade laserdome tidigare idag och det var riktigt jävla roligt ska jag få tala om, helt slut man blev då! Men det blir av att göra igen. Efter det tog Sofia och jag bussen till knalleland för att gå på systemet, hade ju stängt i stan. Tog också en sväng in på Ö&B för att shoppa lite schampo och shit. Och självklart blev vi så hungriga så blev ju bara tvungna att äta på Mcdonalds. Efter det skulle vi ta bussen hem, men då blev jag tvungen att gå in på djuraffären och kika. Hittade ett sånt där flexikoppel som ja letat efter, och även i rosa:D Skitsnyggt och passade Melissa jätte bra. Kom nyss in efter en lång promenad med Melissa...var så härligt att se henne springa runt lite som hon ville. Har ju inte gått tidigre med det korta. Så nu ska jag städa och plugga lite. Sofia kommer hit vid halv 7 och då blire kröka av. Sen ska vi till stuart och busa! Hoppas alla får en superbra lördag=)
BIG KISS SANCHEEZ

Så här ser kopplet ut och det funkade superbra, matchade Melissa med rosa tröja och skor samtidigt som jag tände en ciggarett med min nya rosa tändare(se får vi ju inte glöma mina superrosa skitpåsar) Haha, Pink forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0