Mhuuu

Okej jag kanske överdrev lite förut..men jag får mina moments. Men men, nu ligger jag och tar det lugnt i sängen och bara myser till idol. Jag ska fixa det här med skolan. Man kan inte vara på top jämt....och jag kanske inte fixar första tentan men kankse andra eller tredje...jag kommer fixa det här. Jag ska fixa det här. Jag vill inte börja jobba eller vara arbetslös Jag älskar ju att plugga på skolan men glömmer bort det ibland. Nya tag imorgon säg:)
Men vad händer annars då? Är lite tråkigt att inte ha koll på vad alla har för sig. Madicken och c/o kunde inte komma i helgen=( Lite tråkigt, hade ju sätt fram emot det men men dom får ta sig hit i slutet av månan..Då jävlar blire festa av. På lördag är det laserdome, det tror jag kommer bli skitakul sen äre fest på kvällen och troligtvis xy:P Men men nu vet ni att jag mår bättre i alla fall. BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0