Måndag=)

Tjabba!!
Ush vad jag har ansträngt mig och pluggat idag. Jag har räknat så jaa jag vet inte vad. Men jag är trött också efter helgens påhitt. I lördags var jag och Sofia hemma hos Stuart där vi hade jätte roligt. Kvällen slutade iallafall med att jag tappade min mobil i toaletten. Hm inte kul men då kom stuart och sofia över och livade upp stämningen. Sofia däckade på min soffa medans jag och stuart satt på facebook och spelade också in en video med min cam. Jag tror stuart gick runt halv 7 på morgonen och jag fick släpa Sofia till sängen. På söndag morgon var det ju bara att ta sig bort till knalleland och köpa en ny mobil.Men sånt är livet, haha händer ju bara mig men men hände det något annat skoj då, jo men självklart skulle jag diska sönder ett av mina Lasse Åberg glas också. Men men sen mot kvällen fick man besök som var supertrevligt. Mys och prat hela natten. Var så trött imorse att jag faktiskt..okej här kommer det "skolkade" för första gången:P
Ush ush men det tog jag igen nu i alla fall=) Imorgon börjar jag tidigt så det är bara att krypa till kojs tidigt. Nu är det i alla fall Simpsons på tv..hörs väla! BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0