Lång lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
alltid
Titta på dig själv i spegeln: Många timmar om dagen
Gnälla: Ja det händer väl
Skrika: Ja, när spindlarna kommer fram i mitt rum
Sova: Länge länge
Ha ångest: Ja, dagen efter
Skada dig själv med flit: Neeej
Ta mediciner du inte borde ta: Absolut inte
Vilja dö: Om man kommer till himlen
Drömma mardrömmar: Det händer
Drömma sexdrömmar: Hahah, mjaa
Ta droger: Har jag aldrig gjort 
Försöka vara annorlunda: Det klarar jag nog av utan att försöka
Klä dig i svart: Det har tydligen blivit min nya färg
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja det gör jag
Röka: Ja det gör jag ju
Ha sex: =)
Ljuga: Ja det händer
Hata folk: Ibland
Lita på folk: Har väldigt svårt för det

VEM:
Saknar du:
Mina tjejer hemma i katrineholm
Vill du döda: Alla spindlar
Rörde dig sist: Melissaaaa:)
Vill du slå: Ingen tror jag
Kysste dig sist: Säger jag inte:P
Vill du kittla: Melissa
Kramade du sist: Melissa
Vill du prata med: Ingen speciell
Skrek du på sist: Hm, mamma tror jag
Vill du vara som: Oj, gud det kan jag nog inte svara på. Jag har så otroligt många förebilder.
Sårade dig sist: Hm, ingen aning
Vill du bli galet full med: Madicken
Gjorde dig riktigt glad senast: Melissa
Fick du sms från senast: Hemlis
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Paul Walker
HAR DU:
För många vänner:
Gud nej
Förföljelsemani: Hha?
Tvångstankar: Jag hade när jag var yngre...Men de är bättre nu.
Någon annan psykisk sjukdom: Hahha, nej jag tror inte det
Någon fysisk sjukdom: Ne
Någon skada: Nej
Färgat håret: Många många gånger
Brutit några ben: Nopp
Några piercings: 3 stycken
Egen dator: Ja=)
Bra självförtroende: Njee
Kysst någon: Många gånger
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Vet ej
Varit kär: JO
Dumpat någon: Jo det me 
Stulit någonting: Hahah, konsumgänget:P
Lämnat landet: Många gånger
Tuttat eld på nått: Löv i skogen?
Gjort något olagligt: Många gånger


HUR:

Går du: Inte stabilt när jag druckit i alla fal, de märkte jag igår:D
Svarar du i telefonen: "Hej" eller "jaaaaaa"
Fördriver du tiden: Blogging, rökning och mycket mycket alkohol
Mycket pengar har du: Alldeles för lite
Hur tjänar du pengar: CSN
Ofta diskar du: En gång per dag typ
Ofta städar du: Lite varje dag
Många stör du dig på: För många
Ofta träffar du din familj: Allt för sällan 

TROR DU:

Att du kommer bli något: Hoppas de, ja det är klart
På gud: Nopp
På rymdvarelser: Nått litet djur finns de väl där ute. 
Att folk tycker om dig: Oftast:P
På ett liv efter detta: Nee det tror jag inte!
Att fiskar kan tänka: Självklart
Att du kommer leva länge: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0