Jag är lycklig

Ja det är sant, kom ni ihåg mitt sorliga inlägg för några dagar sen..Jag mår så mycket bättre nu som är bara både för min kropp och själ. Allt går så bra nu, jag känner mig piggare och mer motiverad. Matten går otroligt bra och jag kämpar verkligen. Nej men allt känns så bra, jag har börjat tagit tag i saker och ting. Allt känns så mycket roligare=) Sen kanske det beror på vissa andra saker också men de behöver vi inte prata om här=)

Nu vet ni i alla fall att jag mår bra och att jag  inte går depplepp!
Mm idag har jag och Tech vart på stan. Shoppade lite smått på hm och tog även en sväng in på ica för att handla "några saker"...det slutade med att jag konkade hem på 2 stora matkassar. Chesme var mycket det hjälp kan jag säga! Men handlade lite för mycket för att mitt kort skulle fungera, så tech fick stå för hela paketet! Hade glömt bort att jag handlade min mobil i helgen så det fattades några kronor på kontot. Men nu har jag fört över så nu e det så bra så=)

Nu ska jag ringa pappa, han ska få förlara en sak i skolan sen blire lite städning och sen en riktigt lång promenad med Melissa innan det hinner bli kolsvart ute. Det är så mysigt att sätta på sig en kappa, halsduk och ett par varma stövlar nu på kvällen och gå och strosa i parken=)

Men vi höres väl antagligen:P
BIG KISS SANCHEEZ


Min nya supernova!!!!:D Så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0