Idolfinalen=)

Hej min blogg.
Tro det eller ej men idag pluggade jag matte i över 4 timmar. Jag är så stolt över mig själv=) Sen när man kom hem var man ju bara så slut att jag har slappat hela kvällen. Kollade också på 3 avsnitt av one tree hill och det är ju bara så soligt just nu. Vet inte riktigt om man ligger före tv eller inte men men... inte så lätt att veta när man inte har 5:an.
Det är ju verkligen så synd om mig. ¨

Bokade min tågbiljett upp till stockholm idag den 12 december. Vad händer den 12 december då? Hm kanske idolfinalen..klart att det är idolfinalen. Jag var ju på den förra året och det var verkligen så häfftigt. Då ska jag passa på att besöka min absoluta älsklingsaffär Bik Bok och även gå in på FACE där jag har ett presentkort att utnyttja. Det ser jag fram emot=)

Nu måste jag väl borsta tänderna och så. Men Maida berättade idag att det kryllar med spindlar på toan. Okej nu kanske jag överdrev lite men ja att det finns spindlar där inne. Och det var ju varkligen såå roligt att höra. Hm men men så nu vågar jag ju knappt gå in där. Längtar så tills jag ska flytta.

Nu säger vi godnatt sverige!! BIG KISS SANCHEEZ!!!

Kommer ihåg vad jag grät förra året när picasso vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0