I skolan....

Aloha!
Sitter i skolan och sliter med minj precentation. Är jätte nervös inför imorgon..men det kommer nog bli bra=)
Jag är helt slut som vanligt men kanske inte är så konstigt när man vart i skolan sen klockan 10 imorse. Fy fan det är ju nästan 9 timmar..en jävligt lång skoldag med andra ord. Bloggar nu..för vet inte om mitt internet kommer fungera när jag kommer hem. Cpade sig här förut och nu e jag inne på skolans datorer. Kul kul..Chesme har köpt en smörgåsgrill för 150 kronor..Snacka om att jag också vill ha men hon sa nått om att hon tog den sista. Bitch!!
Nej nu ska jag dra mig hemmåt. Och föresten...Min kompis har träffat en as go(HET) kille..ville bara säga det=) Kul för henne!

Smörgåsgrill Wilfa HD606

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0