Höst!

Shit, vad läskigt det var att komma ut från skolan idag då. Verkligen kolsvart ute, shit vad fort det har gått asså. Det var ju nyss sommar. Känns ju som igår jag kom hem från Grekland och var skitbrun! Nej nu ser jag ut som om jag kommer från alaska och aldrig upplevt sol och värme. Märkte det när jag cyklade till skolan i morse hur bleka mina händer var. Och jag som låg där och pressade för att vara brun. Hm jasså..så fort försvann den brännan. Nu har jag i alla fall gjort klart min excel och det känns verkligen jätte bra.

Jag var skita trött nyss och tänkte typ sova men nu blev jag ju jätte pigg av att sätta mig vid datorn. Så trevligt hörni.
Jag tror faktiskt att jag ska ta och plugga lite..man kan ju inte plugga förmycket precis. hihi vad roligt!

Längtar tills den sista!!!!

Lönn om hösten - Acer platanoides

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0