Hm...typ dag 1:P

Jag kanske ska berätta att jag börjar om på dag 1 idag, Haha! Jag var ju så ledsen i lördags att jag gick till hemmakväll och hyrde film o inte köpte jag bara en stor godispåse utan även chips och hjärtan.
Men idag har jag i alla vart nyttig.

Frukost: fil och flingor
Mellanmål: banan
Lunch: sallad men en halv kaslerskiva
Mellanmål: yoghurt
Middag: Väktviktgarnas pasta med laxsås


Har lagt upp en meny för hela veckan, ser fram emot att äta frukost i alla fall och det kan jag nu med mitt nya schema.
Ska verkligen försöka hålla måltiderna den här veckan. Jag kommer inte klandra mig själv om ja äter nått onyttigt det viktiga är att jag äter riktig mat=) Åh snarte det two and a half men, Tjohoo! C yá

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0