Godmorgon

Godmorgon. Min första ickeroliga kväll var igår.. Hela kvällen var pisskit tråkig. Orkar inte gå in på några detaljer men den  var tråkig i alla fall. Nu ligger jag i sängen med  Melissa och vägrar att gå upp. Men måste väl ta mig till skolan runt 3 och se på några redovisningar. Måste ändå förbi ica och köpa nutella. Nej, vad gör man idag..jo man ligger i sängen och äter godis och kollar på idol. Inte ett skit mer. Kanske räkna lite matte också. Nu ska jag kika på tv. BIGG KISS SANCHEEZ

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)



2008-10-10 @ 20:10:36
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0