Arg!!!

Okej nu är jag jätte arg! Jag fick låna mama mia av Angelica och tror ni att den funkar i min dvd? NEE!! Och inte i datorn heller! Fy faan vad piss off  jag blir. Hon visade en scen ur filmen när dom sjunger på stranden. Påminde om mig och alex när vi var i Grekland. Okej jag vet man ska inte grubbla i gammalt men den scenen var superfin tills det ballade ut och massa gubbar kom simmande. Ja ni som har sätt den vet ju vad jag pratar om. Hm men men nu väntar jag  alla fall på att stjärnor på is ska börja så jag får se vem som åker ut.

Jag var på indiska igår och handlade ljusstakar....jaa vet jag kunde inte hålla mig:P
Men det blev i alla fall superfint...gud vad jag längtar tills jag ska flytta=)

Annars då? Jo jag har pluggat idag och vart på willys och handlat mat! Bara massa bantarmat! Nu jävlar ska kilona rasa=/ Hm säkert..det går 3 dagar och man ger upp. Men det visar sig väl..Nu har jag typ bara grönsaker och frukt hemma så har ju inte så mycket annat att välja mellan. Måste bara se till att äta upp allt onyttigt tills på måndag, bland annat min nutella som står där och väntar på att bli uppäten.
Nej nu äre diet som gäller. Hahah ....
Man kan väl försöka i alla fall=)

Ha en trevlig lördagkväll! BIG KISS SANCHEEZ

Just det!
Jag ska på sittning på fredag=) Super kul, ingen av tjejerna ville gå så jag och stuart ska gå=)
Det ser jag fram emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0