Nämen!

Go´Kväll alla glada!
Igår tillbringade jag 16 timmar åt att titta på första säsongen av OC och ja inte så mycket plugga med andra ord. Men jag har gjort mina läxor så mycket skada kan det ju inte ta. Idag sov jag till kvart i två!!
Hur kan en människa sova så mycket som jag gör. Helt otroligt.
Idag är det onsdag i alla fall om någon inte visste så bäst att tillägga de. I alla fall mindra än två dagar kvar till min mamma kommer. Åh på fredag ska jag till newsec och skriva på kontraktet så vi kan måla om i helgen. Det ska bli så roligt.

Nått annat jag bara måste berätta. Nopp!
Jag är en tråkig männiksa. PÖSS SANCHEEZ

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej hur hinner du med att sova så mycket och titta så mycket på serier, har ditt dygn 48 timmar? :) Så pluggar du med...? Hur går naturvetenskapen? Du får gärna komma förbi i jul, jag tänkte bjuda över pappa och Inger då någon dag efter julafton.

2008-11-25 @ 10:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0