Motion?

Nu jävlar har miss Sancheez vart duktig. Jo då...hon har nämligen trots att det pöregnar ute vart ute och sprungit. Jo då på med träningskläderna och mössan. Nu e jag helt slut efter det + att jag tränade lite styrka när jag kom hem. Jag har inte ätit någon mat ikväll än. Och jag vet inte rikigt om jag vågar stoppa i mig ett helt paket bacon och pasta som står i kylen och väntar. Kanske bättre att ta lite köttsoppa.
Jag lagade mat innan jag var ute och skulle precis sätta mig ner och äta men då fick jag ångest och ja gick ut i regnet.
Jag har inte bara motionerat idag utan har också ägnat 3 timmar i skolan idag då jag pluggade matte och gjorde läxan till imorgon. Jodå!

Men nu e ju bra på tv för en gångs skull, hej da
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0