Monday

Hello!

Har ju inte vart så där duktig på att blogga under helgen men det kan vi sammanfatta genom att jag inte har gjort ett skit under helgen. Har inte gjort annat än att titta på tv och legat i sängen och kollat igenom x antal filmer på min hårddisk.
Jag märker att man blir verkligen "novembertrött" som lärarna säger. Vaknade klockan 12 idag och somnar klockan halv 6 igen. Men har i alla fall bokat min tågbiljett hem till jul i alla fall. 319 Rikstaler gick den på och visst hade jag fått den billigare om jag hade vart ute mycket tidigare men varje gång jag fått för mig att beställa den så är sj´s hemsida så j-vla seg.
Skolan går i alla fall framåt men märker att jag har mycket att se fram emot. Först har vi ju tomtegasqen( hur det nu stavas) och sen att få åka hem, fira jul, fira juldagen med kompisarna, åka til ikea och köpa saker till nya rummer, flytta, fira nyår, sen ut och resa med mom.
Man kan ju inte göra annat än att längta. Men nu e det simpsons på tv.C ya..BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0