Måndag

Goddag! Det är måndag och det e mörkt, regigt och blåsigt ute. Så jävla råkigt. Jag vill utomlands nuuu. Men förlåt att jag tjatar men ni förstår inte hur mycket jag vill lämna landet just nu. Pratade med mamma  telefonen nyss och vill bara hem till Katrineholm nu. Det e tråkigt att sitta inspärrad i det här jävla rummet när det bara e skit på tv.

Annars då...
Ja vad säger ni ska man välja bygg eller maskin som inriktning til våren. Jag har ingen aning men som tur är så har jag till december på mig. Och på tal om att bestämma sig. Jag skickade mail om rummet idag att jag vill ha det.
Så i december ska jag flytta, tjoho vad rolig!

Nu vet jag också vad jag ska önska mig i julklapp. En symaskin..blev lite inspererad av Jenny i Gossip Girl då hon syr sina festoutfits själv. Fan kan väl jag också göra.Hehe...

Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0