Lägenhet eller studentrum?

Nu vet jag inte riktgit hur jag ska göra. Nyss hade jag ingen lägenhet och nu verkar jag inte bestämma vilken jag ska välja. Idag fick jag mail att jag kan få ett studenrum i december men kan få en riktig lägenhet i januari. Fan vet inte hur jag ska göra. Studentrummet är lixom gratis 2 månader om året. Lixom jätte bra i sommar om jag vill åka hem då.
Hm men ska kolla på rummet på fredag.

Vad har man annars gjort idag då. Jag har faktiskt bara legat i sängen! Mycket att hurra över. Ska strax ut med Melissa o sen laga lite mat. Har inte ätit nått på hela dagen och shit klockan e ju fan halv 6.
Hoppas ni har gjort nått nyttigt av eran onsdag. C yá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0