Jävla äckel!!!

Shit vad detta inte blev någon bra lördag kväll. Nej jag satt och pratade i telfonen och vad kommer inte krypande över golvet då. Jo en gigantisk stor äcklig jävla spindel! Jag hatar dom jävlarna men som tur vad Maida hemma och hon kunde ta död på skiten. Annars har jag tillbringat hela dagen åt att kolla på Gossip Girl och åh vad jag älskar den serien. Har 10 minuter kvar av ett avsnitt och håller på och laddar mera men 1 avsnitt verkar inte vilja ladda. Har gjort 86.5 % nu och det e väl nära..nee står att det är typ 4 dagar kvar. Suck jävla skit internet. Ska bli kul att komma hem till jul och ladda på mors dator! Hihi!!
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0