HUR ÄR DET MÖJLIGT???

Jag förstår verkligen inte hur en människa kan sova så länge som till 10 över 3?
Jag vaknade då klockan stod på 15:09 och det var inte ens så att jag vaknade själv utan det var Melissa som slog sin tass i mitt ansikte och slickade mig på äsan. Hon tyckte väl att det var dags att gå upp.
Stackars Melissa, så det blev att ta på sig kläderna fort som attans och gå ut med henne. Dagen är ju i alla fall typ förstörd. Så ut ska jag absolut inte idag...

Jag tycker det ska bli imorgon för då ska vi ut, det är alltid roligt. Blir att börja hemma hos Sofia och sen till THS som har ordnat någon fest där. Men denna gång ska vi nog inte vara där prick klockan 8=)

Nu ska jag äta mat! Ha en bra eftermiddag. BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0