Hej!

Hej alla glada, Sancheez is online! Jajjemän!
Jo då, en vecka sen sist nästan och jag håller ju på och laddar mitt jävla Gossip Girl så mitt Internet är så seeegt. Men men..annars har det hänt grejer!

Jo då..mor var här i helgen så vi kikade på lägenheten..sen blev det shoppa av och jag som har gått runt och sagt att man absolut inte kan köpa en ny fin soffa som student. Men jo så att det har jag gjort i alla fall sen även ett sprillans ntt barbord med 2 stolar. Så mina sparpengar e SLUT!
Så kan det gå...
Studiebidraget kom ju idag och mm det blev lite "shopping" om man säger så. Sofia och jag tog 1.an till Knalleland och jodå, jag har bland annat köpt färg så jag kan måla i helgen. Sen blev det ju bara så att man skulle gå in på Gina också..men en ny fin tröja kom jag i alla fall ut med. Sen råkade jag ju se Stadium reklmamen och att dom har en boxningsäck..Jo så att......den köpte jag i alla fall:) Hehe

Sen köpte jag ett hopprep också, så nu ska det bli träna av!
Ush vad jag har gjort av med mycket pengar men sånt e också roligt.

Nu ska jag tvätta håret, tjohoppsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0