Fy på mig!

Hej!
Idag är det torsdag om det var någon där ute som inte visste det!
Ikväll ska jag hem till Sofia och sen vidare på förfest på THS. Jag ser fram emot det men tycke egnetligen inte att jag är värd det. Jag försov mig imorse och missade hela min föreläsning, ush vad dåligt samvete jag har!
Men annars känns allt bra. Ser faktiskt fram emot helgen för jag har faktiskt planerat nått, jo men imorgon ska jag ut med tjejerna och sen ska jag ju måla och så. Det ska bli kul.
Det är bara en sak som fattas i mitt liv nu och det är snön som bara försvann och JO! En sak till..min favoritlåt som finns på en skiva hemma hos M. Så M om du läser detta!!!!
LETA RÄTT PÅ DEN!!! =)

Mmm men så e det i alla fall. Nu ska jag duscha och göra mig vacker till ikväll.
C yá!! BIG KISS SANCHEEZ!


Åh snuttan e så söt när hon sover:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0