Första Advent

Hej=)
Idag är det första advent och det Känns i hela kroppen att det är det. På stan är affärerna öppna och affärerna har julmusik på och jätte fina juldekorationer även har dom en skriskobana mitt på stan. Supermysigt and I LOVE IT!
Annars har Sofiastumpan och jag målat i dag och det blev så jävla bra och fin färg vi valde. Eller tantan i äffären och sofia. Jag hade ju supersvårt att bestämma mig..hehe!
Nej men det blev i alla falL superduper! På onsdag kommer möblerna o ja ska till Knalleland imorgon och betala=)
Hoppas bara att Angelica har bilden på onsdag för då blire flytta av:)
Det ska bli såå roligt att sova första natten där, ser verkligen fram emot det.

Jag tycker att det är ännu roligare att jag faktiskt har ett ställe nu som kommer bli finare och finare med tiden.
Inte stressa lixom=) Jag är superglad i alla fall.

Var och köpte några papperskassar på ica så ska packa lite tänkte jag.
Men trevlig första advent på er. BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0