Lalala

Idag är det 2 dagar kvar till idolfinalen, 6 dagar kvar till mina tenta i naturkunskap, 9 dagar var till sista tentan i matte och tomtegasquen och 10 DAGAR KVAR TILLS JAG FÅR ÅKA HEM!!!
Fy faan vad jag saknar katrineholm. Jag saknar allt som har med den där lilla staden att göra. Så kul att längta hem igentligen. Man tänker på alla som går gymnasiet och bara längtar efter att få flytta från stan och ja gör det för det e ju så kul att komma hem då!!
Det första jag ska göra när jag kommer hem är nog..hm asså finns så mycket ajg längtar efter. men köpa en kebabtallrik står nog högs upp på listan asså. Åh vad gott det ska bli.
Sen självklart att träffa mamma, men hon var ju nyss här så. Men jag ska ju ta bilen till pappa och det ska bli riktigt kul att träffa honom det har jag ju inte gjort sen i augusti!
Åh mina kompisar, GUD vad kul det ska bli att parta på juldagen! Det är nog den dagen jag mest ser fram emot!

Lalalala..hoppas man träffar massa gamla SP3E:are. Inte många man hört nått ifrån. Undra vad alla gör idag. Vad jobbar alla med?
Är ju bara jag och Mimmi som pluggar fårn gamla klassen vad jag vet. Sen har vi ju M på posten haha. Är är egentligen riktigt avunsjuk på hennes jobb. Är verkligen ett jobb som jag skule vilja extraknecka med!

Vem vet vi nått mer om då? Nee gud jag vet inget mer. Så om någon från sp3e läser detta lämna en kommentar och skriv vad du jobbar med. Haha vad nyfiken jag blev. Inte för att en människa egentligen skulle orka läsa detta länga inlägg. Men jag känner att jag har flowet i skrivandet för en gångs skull. Nu ska jag passa på att diskutera nått viktigt.

HM!! Bianka (hon som insider föjer)

Ja det tycker jag faktiskt e skit av socialen att inte hjälpa henne. Hon har lixom en bäbis och ingen stans att bo. Men dom ska faan hjälpa typ knarkare som inte orkar jobba. Jag blir så arg när man hör sånt här. Hur svårt kan det vara att hjälpa en tjej med en 9 månaders bäbis.

Så nu har jag sakt mitt om det!

Jo nu tänkte jag diskutera en annan sak. Jag har sömnproblem..Jag kan absolut inte sova om nätterna. Nu e ju klockan 11 och ja normalt går man väl typ och lägger sig nu jag kommer väl somna om ungefär sissodär 4 timmar. Jag är inte ett dugg trött. kommer väl lägga mig och verkligen försöka sova om en timma sen kommer jag ligga minst 2 timmar, efter det kommer jag knappa lite på datorn och sen tar det en timma till sen sover jag. Jag vill absolut inte börja med några sömn tabletter eller nått. Men vet bara inte hur jag ska kunna somna. Är väl ingen ide att lämna datorn hemma imorgon när jag åker till stockholm. Måste väl undehålla med med spindelharpen eller nått när jag inte kommer kunna sova.

En annan sak då, jävla skit imorgon då. Jo jag ska åka från borås  20:09 och jag har lab till 20:00. Om jag missar labben kommer jag inte kunna få godkänt i kursen! Hur faan ska jag göra. Får väl typ ha väskorna packade och sen hoppas på att labben blir klar typ kvart i eller nått. Idol e ju roligt men kanske inte värt min 3 i naturvetenskap. Hm ja vi får väl se.
Kommer ju inte ha tid att blogga imorgon på dagen i alla fall 09:15 Föreläsning 12:00 rasta Melissa/Äta lunch 13:15 Mattesupport -PLUGGA! 16:00 Hem, packa/Rasta Melissa 17:15 Lab 20:00 Tåg stockholm.

Så där det var min dag det. Nej men nu har jag väl skrivit tillräckligt. Ska krypa ner i sängen nu! PUSS GODNATT


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej baby. Vi ses på juldagen! Då ska vi kramas och dansa hela natten lång.



Puss!

2008-12-11 @ 20:35:28
URL: http://camh.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Busunge! :) jag jobbar som caféanvarig fortfarande men efter nyår så blir det bowlinghallen för hela slanten. ;) vi kommer förhoppningsvis ses på juldan! ha det bra tills dess! Kramis!

2008-12-11 @ 21:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0