Tentaplugg

Sjuk som man blev i Stockholm men det är väl sånt man får räkna med om åker upp dit nu i jultider. Annars sitter och och sliter med tentaplugget. Har tenta på Fredag och ja det är kämpigt, speciellt nu när jag hostar typ hela tiden och har jätte ont i halsen. Men det händer självklart mig. Hoppas bara att jag blir pigg tills på fredag så jag inte är helt förstörd när jag ska göra tentan. Måste ta mig till mattesupporten idag med, har massor av saker som e oklara men måste vänta på att tvätten blir klar.
Några klasskompisar fixade mina kanaler i helgen så nu sitter jag också och lyssnar på MTV, så skönt att ha någon musikkanal. Bra 6an och några kanaler till som jag måste göra en kanalsökning. Sen har min jävla micro gått sönder också, så kan inte värma mina matlåder så det blev ju nudlar till lunch och jag e så trött på att äta nudlar. Visst är det billigt men så äckligt. Var helt tokig i nudlar när jag flyttade hit men nu har jag verkligen ändrat min uppfattning om dess smak!!
Nee här kan jag inte fortsätta sitta. PLUGGA PLUGGA PLUGGA!! Önska mig lycka till.

BIG KISS SACHEEZ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0