Stockholm - Globen och Idolfinalen

Hello, då var man i stockholm då och mina fötter värker!!
Vaknade imorse (pigg) när klockan var 9. Åt lite frukost med Lotta och Fanny och sen lekte jag massor med lille Fanny. Kom precis hem från Sikla köpcenter där jag skulle köpa strumpbyxor. Det blev istället Lotta som handlade mat, ljus, julklappar och en smurft-shirt.
Finns att köpa på u-turn för 449 kr. Synd att jag inte tog kameran med mig men det blev ju så stressigt. Ingen dator tog jag heller med mig och det är jag mycket glad för. Jag pluggade ändå bara på tåget och här behöver jag ju ingen. De har 2 stycken och om jag blev shockad att sitta vid ett så snabbt bredband. Jag blir tokig på mitt mobila. Så j-vla seeegt!!!
Men nu ska jag slappa på soffan för om 4 timmar sitter jag i Globen!!Wohooow!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0