Snacka om att man var en Packåsna

Ännu en dålig ursäkt för att jag uppdaterar för lite men jag flyttade i alla fall igår.
Gick upp vid 7 på morgonen och körde ner lite saker till lägenheten. Angelica hjälpte mig i måndagskväll men alla tunga saker. Hade ingen annan som kunde hjälpa mig med med resten så det blev taxi igår men även 5 runder på cykeln och man kan ju bara säga att jag kände mig som en jävla packåsna med alla kassarna, de var ju även en bra tid jag själv valde att cykla med grejer..självklart klockan 4 då det är som mest trafik:/
Nog med flytten, min jävla soffa kom ju hit igår och tror ni inte att jag har fått två stycken vänster delar. Jävla idioter!
Så första natten var ju inte alltför skön att sova. Jag sov ju på divanen och soffan är väl skön men jobbigt att ligga som enihoprullad säl, med fötterna utanför. Hehe men de gick i alla fall. Jag skulle behöva proffisionell hjälp med att få ordning här. Det är saker ver allt. Underkläder, locktong, shampo, tallrikar och mycket mycket mer ligger i fönstret och hela diskbnken är full av saker, Vet lixom inte vart jag ska börja någon stans.

Nu sitter jag i alla fall vid mitt nya barbord och äter frukost. Bordet är jätte fint och det kom som det skulle:)
Men jag måste väl rycka tag i saker och ting nu:/
BLÄÄ!!!

BIG KISS

SANCHEEZ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0