SANCHEEZ IS N TOWN

Nu äntligen har jag gjort sista bytet och sitter nu på X2000 mot Katrineholm. Hade tur när jag var på väg mot station i borås idag. Mötte Stuart så fick åka taxi med honom. Sen tog jag tåget mot Herrljunga. Det var helt ok men där ifrån till skövde fick jag stå mellan två vagnar. Hade egentligen första klass men fick inte ha Melissa där. PGA allergiker. Ja men nu e det så att min hund e allergivänlig, FATTA! Nee ingen som bryr sig. Haha..det ska bli så härligt att sätta sig med mamma ner i hennes soffa och dricka glögg och prata massa skit. Härligt härligt. Ska också kolla igenom reskatalogen till Egypten också=) Tjoho vad roligt. Ja och akta er, SANCHEEZ IS N TOWN!

BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0