Så fint det blev

Hello Sancheez here!

Äntligen blev jag klar med lägenheten, från att ha sätt ut som en katastrof till så fint och mysigt.
Det ända som fattas är gardiner och en matta. Jag trivs så bra och längtar absolut inte tillbaka till min lilla rum med de äckliga spindlarna. Det skönaste är nog att slippa ha så lågt i tag och de små fönstrerna. Sjävklart uppförsbacken hem och spindlarna med. Nää men det är så otroligt skönt att äntligen ha fått flytta.
Jag ser verkligen fram emot nästa termin. Då blire inget skolk inte. Nej nu har jag så nära hem på lunchen att jag faktiskt hinner tillbaka till nästa lektion.

Jag lovar att lägga upp lite bilder men efter att ha hållt på sen imorse har jag ingen ork att ta fram kameran ens. Nej nu sitter jag och myser i min fina soffa med min nya myspläd med Melissa och kollar på Oskyldigt dömnd.
Ja gud ja nu har jag ju massor av kanaler också:D Åh så trevligt!

Men nu börjar det igen! Ha det bäst!
BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0