MOvieTiMe!!

Nämen hej på er!
Ligger i sängen och har nyss kollar på Anaconda 3, Offspring! Den var inge bra men en film som var skitbra som jag såg för ett tag sen är Madagaskar 2. Så jävla rolig. Den rekommenderar jag då hellre.
Igår var min bror från Västerås och hans familj här, det var supermysigt och jätte kul att få träffa barnen.
Men nu jävlar längtar jag till nyår. Det ska bli skoj det, sen efter nyår drar jag till Pappa och efter det ska mor och jag ner till Borås med gejer!
Och äntligen efter det blire Egypten! Tjoho, var roligt!
Så nu vet ni vad jag har för mig dom närmasta veckorna! Den 19 ska jag tillbaka till skolan och ja det längtar jag ju inte allt för mycket till. Jag trivs sååå bra här hemma!
Så bekvämt med andra ord, nej men framåt den 19 kommer jag säkert att längta hem till mina saker och så. Hehe!
Nu blire nästa film, Twilight. Ush jag som tycker den verkar läskig men vi får väl se.
Anaconda får en 3 o Madagaskar en 9/10 så vi får väl se var nästa film får!


Kommentarer
Postat av: Camilla

vilken mysig blogg! hittade den när jag sökte "hilary duff" bilder på google :) kram!

2008-12-30 @ 22:22:23
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0