Monday

Hejsan, jag har tillbringat hela dagen åt matten idag och jag är helt slut, men också ganska stolt att jag äntligen har kommit igång på riktigt. Det e ju inte så svårt när man väl förstår:D Men har bara ägnat mig åt alla enkla saker så det svåra kommer väl. Sitter och myser i soffan nu med Melissa och det är så sköönt!

Håller också på och kollar på sista minuten resor nu efter jul. Om man skulle åka typ nu kan man åka skitabilligt ju. Typ flyg+hotell för mindre än 2000 till Egypten, Gran Canaria och ja massor av mysiga ställen. Mamma hade hittat en resa till Egypten men all inclusiv  för 3500..åh jag vill åka nu. Det ska bli så underbart att plocka fram alla somarkläder och bara packa väskan och lämna landet. Om jag åker till Egypten ska jag f*n rida kamel:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0