Heelo

Heelo!
Fredagen blev galen om man säger så. Jag Sofia och hennes kompis Charlott satt hemma hos mig och för krökade. Sen fick ju jag för mig att ta på mig mina absolut högsta klackar och det gick inte så bra. In på swing där det var hårdrock! Och jag som hatar det! Ush vilken jävla kväll. Igår följde jag med tjejerna + Ivan ut och åt. Det var trevligt och den gick vi in på Tonic och tog en drink och satt och kollade på folk. Det var trevligt men var hemma till halv 1. Idag har jag bara slappat och kollat på tv.
I veckan ska jag verkligen bara plugga. Så så e det. Men nu måste jag eller jag vill fortsätta kolla på min film. C ya!
BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0