Boooring!!

Okej, jag försöker ju vara nyttig nu och jag har faktiskt klarat mig tills idag, eller aså jag har inte syndat än men ingen av mina kompisar vill till studentpuben ikväll då känner ju jag för att äta skit. Men jag ska försöka hålla mig men mm e sugen. Hade lektion klockan 8 imorse och jag klarar verkligen inte av att gå upp så tidigt. Deckade totalt sen när jag kom hem klockan 12. 

Åh jag vill bara att det ska vara jul nuu!!
Jag vill hem till min familj och mina vänner. Men det är ju de som också är roligt att när jag väl får åka hem kommer det vara supeeer kul. Men ska ju till stockholm nästa helg och se på idolfinalen med syrran det ska bli grymt kul! Jobbigt bara att vara så nära katrineholm utan att få komma dit.
Nee nu ska jag se på film och äta "frukt" ( Kanske bara en snabbis förbi hemma kväll och köper "lite" gott:P



Jag och Lovisa skolavslutning 07. Saknar dig grymt tjejen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0