Vilken helg....

Lite uppdatering:) Helgen har vart vild om jag inte minns bättre. Har tagit jätte mycket bilder som jag lägger upp senare ikväll. I fredags var jag ute med kåren och vi hade korvsittning inne kårhuset. Våra faddrar hade laddat upp med lekar och kvällen slutade med mycket dans inne på studentpuben. I går var jag hemma hos en tjej som heter Angelica och där spelade vi lite ölspel och självklart fick man sjunga lite singstar. Kvällen var lyckad tills jag tillslut tappar bort min cykel. Inte roligt, inte roligt. Så kvällen slutade med att jag fick gå hem utan. Men tog Melissa på en promenad nu på morgonen och fann den där jag så klart virrade bort igår, hm jaja. Så kan det gå. Nu ska jag ta tag i matten och göra en inlämningsuppgift. Men lovar att lägga upp lite biler senare.Pussen pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0