Allt i från Charader,Madagaskar, Blogg och En Olycka

Ganska mycket som har hänt fkt.....Var börjar man..kom nyss hem från en liten fest med tjejerna och Lenny..Trevligt och Kimona är för söt. Ett måste, att köra charader med henne igen.. Hon blir så lycklig lätt:P En kompis kom nyss ut ur garderoben..Vet inte om man ska tycka att det var väntat eller om man blev förånad,,,hm men men
Jobbet då..skratta eller gråta...måste ju ändå hålla med att man är lite för...lite för...

Sen vet man inte riktigt vad man ska tycka om vissa saker....ena sekunden tycker hon så, andra tycker hon så..hm vad ska man tro..Men vissa personer är ju lite knepiga...
Precis som jag....jag sitter här och skriver i gåter..ingen som förstår vad jag pratar om..Ni funderar just nu bara..Vad faaan snackar hon om..Så varför blogga...någon idé???? Ja varför inte..en rolig hobby att sitta och berätta om vad som händer. Man pratade just om det ämnet i skolan....vad ska man kalla denna tid..stenåldern, vikingatiden...etc etc(måste bara lägga in en kommentar här, alla har väl sätt på Madagaskar när Kung Julien/Julian´s kompis ska välkomman honom..."den tore Kung Julien..bla bla bla etc etc" Massa skit där emellan men det roliga är ju när han säger etc etc fan vad jag garvar.. Skit samma tillbaka till saken! Jaaa..Vad man ska kalla denna tid..Då pratade vi om at det skulle kallas bloggarna´s tid eller nått, eftersom att det är så stort just nu..lite tillbaka några år och i forsättningen om att man kommer dela med sig så mycket till andra om vad som händer i ens tillvaro.....Är det bra eller...vissa klagar på att man skriver "för" personligt och andra att man skriver för tråkigt....Men men......min kompis skrapade ialla fall upp hela sin hand iväll..Tänker nog inte riktigt berätta vad hon gjorde:P Lovar att berätta det imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: Kimona

Jag är söt :)

2008-08-07 @ 11:22:06
URL: http://kimonakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0