Love

Tittade nyss på sex and the city. Och det är ett av få proram som verkligen inspirerar mig. Jag är verkligen en tv älskare men sex and the city känns så ärligt på någe vis. Det är ju sant! Kvällens avsnitt handlade om Kärlek, kärlek kärlek och kärlek. Jag vet inte ens om jag tror på kärlek, riktig äkta kärlek. Antingen är man trogen och gifter sig..men slutar med att man skiljer sig eller så hinner man inte ens till en förlovning innan någon är otrogen. Eller så är det så tragiskt att man bangar ut vis bröllopet. Hm jag vet inte faktiskt, finns äkta kärlek på riktigt?
Många skulle svara - Ja jag och min pojkvän har vart tillsammans i 4 år och vi har det hur bra som helst. Vänta ni bara. Ni kan ha vart tillsammans i 10 år eller mer. Lugn det händer dig också.....Jag är negativ och jag står faktiskt för det. Jag kan inte svara på om jag tror på äkta kärlek. Självklart så finns den....
Men om jag tror på den....Vet inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0