Första veckan Klar!

Okej, första veckan i skolan avklarad. Jag stormtrivs verkligen här. Alla människor är så underbara och jag har lärt känna jätte många trevliga personer. Att plugga på högskolan är helt otroligt, vilken skillnad mot gymnasiet. Det är mycket roligare, för man måste ta eget ansvar för allt som händer och alla behandlas lika. Jag ska inte säga för mycket har bara gått en vecka. Matematken är SKITSVÅR! Rent ut sagt och jag vet inte vad jag ska ta mig till på lektionerna. Alla i min klass gick ut med typ 17-18 i snitt och alla som jag pratat med har MVG i matte. Men varje dag ges det mattestöd i biblioteket som jag kommer att gå på. Annars kan jag ju glömma att klara tentan i Oktober. Saknar min kära mor men hon har bokat en tågbiljett och kommer er om 4 veckor:) kväll har kåren ordnat med massa aktiviter som jag tänkt att gå på. Duschen väntar nu=) Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0