Du ÄR antagen....

Idag fick jag ett skriftligt bevis på att jag är antagen till Borås. Sanna ska bli affärsingenjör..lite flott låter det ju. Jag tror verkligen att det här kommer att bli jätte bra. Idag ringde jag på ett studentrum också som var ledigt som jag kunde få ta , men ska leta efter flera alternativ. Mamma och jag tänkte åka ner i början på nästa vecka och titta lite:) Åhh så spännande...
Sen idag har jag flyttat ut alla mina saker ifrån Alex också. Slit och släp, trodde jag skulle dö där ett tag av att springa upp och ner för alla trappor. Men nu är allt klart i alla fall, eller klart och klart. Har ett helt rum fullt av kartonger nu. Men nu ska jag gå in på veckorevyn och läsa lite Ha det bra gott folk:) Pussen

Kommentarer
Postat av: NIKKI

mitt hår blir alltid så torrt :/

2008-08-13 @ 09:18:01
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0